• SYSTEMY
    • Systemy dla firm
    • Systemy Bankowe
  • Systemy dla firm
  • Systemy Bankowe
  • Infostrada Bankowa
  • BEZPIECZEŃSTWO
  • O FIRMIE
  • KONTAKT

HEUTHES CRM Operacyjny

CRM Operacyjny

  • 1. Zarządzanie obiegiem dokumentów i pracy
  • 2. Obiegi dokumentów i pracy
  • 3. Formularze – specjalne dokumenty DMS
  • 4. Obszary robocze
  • 5. Możliwości ISOF-Workflow
  • 6. Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow
  • 7. Dwa modele pracy z systemem ISOF-Workflow
  • 8. Wykorzystanie ISOF-Workflow w praktyce
  • 9. Portal Dokumentowy
  • 10. CRM Portfolio - moduł uzupełniający
  • 11. CRM Operacyjny - moduł uzupełniający

CRM Operacyjny

CRM Operacyjny jest modułem podstawowym rodziny rozwiązań CRM w ISOF. Umożliwia rejestrację, zarządzanie i analizę wszystkich zdarzeń z klientami.

Funkcjonalność

Moduł obejmuje następujące, podstawowe funkcje:

  • zarządzanie kontaktami z klientami i obsługa towarzyszących zdarzeń i dokumentacji,
  • gromadzenie, analizę i raportowanie danych w różnych, samodzielnie określanych przekrojach,
  • planowanie działań i prac pracowników w postaci czytelnych list zbiorczych i kalendarzy,
  • informowanie o aktualnym stanie obsługi klienta,
  • tworzenie bazy wiedzy zawierającej historię działań, w tym korespondencja, delegacje, telefony, wysyłka folderów, ofert.

Aktywności, kampanie i kalendarze

Najważniejszym zadaniem CRM Operacyjnego jest gromadzenie, a następnie analiza historii zawierającej różnego rodzaju zdarzenia z klientami, które w systemie ISOF nazwane zostały Aktywnościami. Dotyczą one zarówno kontaktów z klientami, jak również działań handlowych i marketingowych.

W module można zarejestrować dowolne zdarzenie z klientem: spotkanie, rozmowę telefoniczną, prezentację, itd. Dzięki określeniu osoby kontaktowej, pracownika, wskazaniu statusu, krótkiej notatce tekstowej, powiązanych Aktywnościach tworzących konsekwentny ciąg zdarzeń, dysponujemy pełną wiedzą dotyczącą historii tych zdarzeń.

Rozbudowany filtr umożliwia proste i szybkie wyświetlenie Aktywności wg żądanego kryterium: pracownika, klienta, typu aktywności, autora, statusu, kampanii, regionu. Raporty mogą być prezentowane w różnych formach: lista zdarzeń, plan działań, kalendarz dzienny, tygodniowy, miesięczny, indywidualny okres, itp.

Zarządzanie zasobami

Możliwe jest zarządzanie zasobami przy planowaniu działań. Są to np. urządzenia lub sale wykorzystywane wspólnie przez grupę pracowników podczas pracy. Dla każdej aktywności możliwe jest określenie potrzebnych zasobów oraz zarezerwowanie ich na określoną datę i godzinę. Pozwala to na uniknięcie ewentualnych kolizji wynikających z natłoku zdarzeń zachodzących jednocześnie.

Baza marketingowa kontrahentów

Funkcja zarządzania informacjami o kontrahentach umożliwia wprowadzanie danych, ich modyfikację, zaawansowane wyszukiwanie i przeglądanie informacji. W systemie przechowywane są szczegółowe dane o kontrahentach. Należą do nich: dane teleadresowe, dane o osobach kontaktowych, profil, branża, kategoria firmy, rodzaj klienta, limity płatności, limity kredytowe, dokumenty powiązane z klientem, rachunki bankowe, notatki, określenie poziomu zadowolenia klienta, informacje związane z limitami logistycznymi czy warunkami kolejnych dostaw.

Słowniki wykorzystywane w danych kontrahentów mogą być definiowane przez użytkowników systemu i dostosowane do specyfiki firmy. Dostępne są funkcje pozwalające na segmentację klientów wg różnych kryteriów opisujących ich specyfikę czy profil. Ponadto możliwe jest również tworzenie grup osób kontaktowych. Dostępne jest również importowanie danych o klientach.

Możliwości zaawansowane

  • Zarządzanie kampaniami, na które składają się przedsięwzięcia i projekty w firmie oraz analizy wyników ich efektywności.
  • Zarządzanie okazjami, które stanowią modele procesów biznesowych.
  • Obsługa sprzęgu CTI do automatycznego nawiązywania połączeń telefonicznych.
  • Raportowanie zgromadzonych danych w różnych formach (lista, tabela, wykres) z możliwością automatycznego generowania i zapisu raportów do DMS oraz późniejszego ich wykorzystania do automatycznego tworzenia strategicznych kart wyników.
  • Planowanie procesów obsługi klientów zgodnie ze strategią firmy określoną w CRM Marketingowym i module DMS.
  • Współpraca z DMS w zakresie przechowywania dokumentów związanych ze sprzedażą.
  • Obsługa obiegów sprzedażowych w module DMS.
  • Współpraca z Portfoliom.

Korzyści

  • Dopasowanie procesów sprzedażowych do indywidualnych potrzeb poszczególnych klientów.
  • Lepsza obsługa klienta.
  • Szybsza reakcja i odpowiedź na potrzeby klienta.
  • Łatwy dostęp do historii wszystkich działań.
  • Sprawne i kompleksowe organizowanie pracy zespołu obsługi klienta i działu handlowego.
  • Łatwa ocena pracy osób zajmujących się obsługą klientów.
  • Bogate możliwości sprawozdawcze.

poprzednie:
Portfolio - moduł uzupełniający

 


Pobierz możliwości ISOF-Workflow



Zobacz także systemy ERP do obsługi firm i zaplecza bankowego

Wszystkie znaki towarowe, usługowe oraz nazwy handlowe wymienione w tej witrynie są własnością odpowiednich firm


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›
Systemy dla Banków
  • INFOSTRADA BANKOWA
    • MULTICENTAUR
    • GRYFCARD
    • GRYFBANK
  • Cyberbezpieczeństwo
    • Ochrona transmisji danych w systemach HEUTHES
    • Inne rozwiązania HEUTHES w zakresie bezpieczeństwa IT
  • ISOF-PROFAP
  • Nasze kompetencje
  • Aktualności
  • Aplikuj o pracę u nas
  • Kontakt

Skontaktuj się

HEUTHES sp. z o.o.
ul. Koński Jar 8/30
02-785 Warszawa
telefon: +48 91 460 89 74
fax: +48 91 460 89 74
e-mail: marketing@heuthes.pl

Zamów kontakt

Prześlij numer telefonu lub e-mail a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

O firmie

HEUTHES istnieje na rynku oprogramowania dla bankowości i instytucji finansowych od 1989 roku. Elastycznie i zgodnie z potrzebami banków tworzymy i dopasowujemy nasze systemy do Dyrektyw (np. PSD2, PAD), Rekomendacji KNF oraz Rozporządzeń obejmujących środowisko bankowe. Jakość naszych produktów podkreśla znaczna liczba ich wdrożeń w PEKAO SA oraz w bankach SGB-BANK SA, DNB Bank Polska SA i Volkswagen Bank GmbH.

  • © 2019 HEUTHES - Wszystkie prawa zastrzeżone.