• SYSTEMY
    • Systemy dla firm
    • Systemy Bankowe
  • Systemy dla firm
  • Systemy Bankowe
  • Infostrada Bankowa
  • BEZPIECZEŃSTWO
  • O FIRMIE
  • KONTAKT

HEUTHES Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow

Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow

  • 1. Zarządzanie obiegiem dokumentów i pracy
  • 2. Obiegi dokumentów i pracy
  • 3. Formularze – specjalne dokumenty DMS
  • 4. Obszary robocze
  • 5. Możliwości ISOF-Workflow
  • 6. Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow
  • 7. Dwa modele pracy z systemem ISOF-Workflow
  • 8. Wykorzystanie ISOF-Workflow w praktyce
  • 9. Portal Dokumentowy
  • 10. CRM Portfolio - moduł uzupełniający
  • 11. CRM Operacyjny - moduł uzupełniający

Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow

ISOF-Workflow można w łatwy sposób rozszerzyć o funkcjonalności oferowane w systemie ISOF. ISOF jest zaawansowanym systemem klasy ERP zapewniającym pełną obsługę zaplecza firmy. Umożliwia dostęp do informacji z wykorzystaniem Internetu (Intranetu). Podobnie jak w ISOF-Workflow, nie ma potrzeby instalowania oprogramowania na stacjach roboczych, a praca odbywa się poprzez przeglądarkę internetową, co znacznie redukuje koszty serwisu i ułatwia użytkowanie.

PRACA Z ROZSZERZONYM SYSTEMEM

Rozszerzenie ISOF-Workflow o funkcje ISOF powoduje, że moduły CRM i DMS zostają wzbogacone i zintegrowane z Zamówieniami, Logistyką, Serwisem, Magazynami, Zakupami, Majątkiem trwałym, Płacami i Kadrami i wieloma innymi modułami.

Zamówienia od jednostek organizacyjnych

ISOF zawiera moduł przetwarzania danych o zamówieniach składanych przez jednostki organizacyjne firmy. Moduł ten jest częścią rozwiązań logistycznych, bowiem oprócz rejestrowania informacji o zamówieniach, umożliwia również obsługę zamówień oraz automatyczne wystawianie faktur zakupowych i dokumentów magazynowych. Zamówienia od jednostek organizacyjnych mogą być scalone i przetworzone w zamówienia do dostawców.

Zamówienia do dostawców

Moduł zarządzania zamówieniami do dostawców przeznaczony jest do gromadzenia informacji o potrzebach i przygotowywania zbiorczych zamówień kierowanych następnie do dostawców. Pozwala również zarządzać zamówieniami oraz przeprowadzać analizę rotacji towarów i na jej podstawie generować zamówienia z uwzględnieniem limitów logistycznych. Zamówienia przygotowane przez poszczególne magazyny zapisywane są w jednej, centralnej bazie danych systemu ISOF. Na podstawie tych danych, wygenerować można jedno, zbiorcze zamówienie, które skierowane zostanie do dostawcy.

CRM Serwisowy i Portal Serwisowy

CRM Serwisowy wspomaga działanie firm przez obsługę serwisową nieruchomości, urządzeń technicznych, oprogramowania i innych składników majątku. Sprzężony z nim Portal Serwisowy daje możliwość wysyłania do podwykonawców i firm zewnętrznych obsługujących firmę zgłoszeń serwisowych oraz analizowanie zgłoszeń od momentu wprowadzenia do akceptacji realizacji.

Portal Dokumentowy i Zamówieniowy

Istnieje możliwość rozszerzenia systemu o kolejne dwa portale internetowe: Dokumentowy, który umożliwia wymianę on-line dokumentów z otoczeniem firmy i Zamówieniowy.

Gospodarka magazynowa

W zakresie gospodarki magazynowej system zapewnia obsługę: dokumentów magazynowych, raportowania w różnych przekrojach dokumentów magazynowych, inwentaryzacji, analizy rotacji, dystrybucji towarów, przyjęcia towarów na magazyn i zarządzania rozmieszczeniem towarów w magazynie. Umożliwia również pracownikom analizę stanów magazynowych innych jednostek organizacyjnych w poszukiwaniu żądanego towaru.

Ewidencja majątku trwałego

Moduł Majątek Trwały przeznaczony jest do zarządzania informacją na temat środków trwałych firmy. Oprócz ewidencji majątku trwałego, moduł realizuje inwentaryzację, naliczanie amortyzacji i tworzenie raportów.

Płace i Kadry

Moduł Kadry i Płace jest zintegrowanym systemem kadrowo-płacowym wspomagającym pracę działów: kadrowego i rachuby płac, uwzględniającym wewnętrzne przepisy, specyfikę wynagradzania i rozliczania czasu pracy. Program ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie związanych z zatrudnieniem pracowników rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS.

Elektroniczny obieg faktur zakupowych

System udostępnia odpowiedni zestaw funkcji i narzędzi pozwalający ułatwić i usprawnić obsługę takich dokumentów. System może automatycznie wygenerować dekret księgowy. Obsługa dokumentu zakupowego w systemie może odbywać się zgodnie ze zdefiniowanym obiegiem pomiedzy oddziałami a centralą. Obsługa faktur obcych w module DMS systemu ISOF spełnia kryteria Ustawy o Rachunkowości.

W systemie ISOF możliwe jest skanowanie i przechowywanie zeskanowanych dokumentów w postaci plików graficznych w module DMS. Zeskanowane dokumenty są przechowywane w postaci zapisów na dysku twardym serwera oraz na nośnikach trwałych. Umożliwiony jest więc stały dostęp do zeskanowanych obrazów dokumentów i możliwość ich wydruku.

KORZYŚCI

Wprowadzenie rozszerzonych funkcjonalności systemu ISOF-Workflow w firmie:

  • standaryzuje procedury pracy i obsługi klientów;
  • obniża koszty działalności poprzez wprowadzenie obiegu dokumentów elektronicznych w miejsce papierowych;
  • obniża pracochłonność dzięki integracji wielu funkcji, w tym CRM i DMS;
  • zapewnia lepszą obsługę procesów wewnętrznych zaplecza firmy i polepsza wymianę informacji pomiędzy pracownikami;
  • to możliwość udostępnienia systemu wszystkim pracownikom w sieci wewnętrznej firmy bez konieczności instalowania oprogramowania na stacji roboczej dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej;
  • zapewnia pracownikom firmy dostęp do szerokiego spektrum funkcji oferowanych przez rozwiązania z kręgu ERP.

poprzednie:
Możliwości ISOF-Workflow

następne:
Dwa modele pracy z systemem ISOF-Workflow



Pobierz możliwości ISOF-Workflow



Zobacz także systemy ERP do obsługi firm i zaplecza bankowego

Wszystkie znaki towarowe, usługowe oraz nazwy handlowe wymienione w tej witrynie są własnością odpowiednich firm


Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›
Systemy dla Banków
  • INFOSTRADA BANKOWA
    • MULTICENTAUR
    • GRYFCARD
    • GRYFBANK
  • Cyberbezpieczeństwo
    • Ochrona transmisji danych w systemach HEUTHES
    • Inne rozwiązania HEUTHES w zakresie bezpieczeństwa IT
  • ISOF-PROFAP
  • Nasze kompetencje
  • Aktualności
  • Aplikuj o pracę u nas
  • Kontakt

Skontaktuj się

HEUTHES sp. z o.o.
ul. Koński Jar 8/30
02-785 Warszawa
telefon: +48 91 460 89 74
fax: +48 91 460 89 74
e-mail: marketing@heuthes.pl

Zamów kontakt

Prześlij numer telefonu lub e-mail a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

O firmie

HEUTHES istnieje na rynku oprogramowania dla bankowości i instytucji finansowych od 1989 roku. Elastycznie i zgodnie z potrzebami banków tworzymy i dopasowujemy nasze systemy do Dyrektyw (np. PSD2, PAD), Rekomendacji KNF oraz Rozporządzeń obejmujących środowisko bankowe. Jakość naszych produktów podkreśla znaczna liczba ich wdrożeń w PEKAO SA oraz w bankach SGB-BANK SA, DNB Bank Polska SA i Volkswagen Bank GmbH.

  • © 2019 HEUTHES - Wszystkie prawa zastrzeżone.