• SYSTEMY
    • Systemy dla firm
    • Systemy Bankowe
  • Systemy dla firm
  • Systemy Bankowe
  • Infostrada Bankowa
  • BEZPIECZEŃSTWO
  • O FIRMIE
  • KONTAKT

HEUTHES Dwa modele pracy z systemem ISOF-Workflow

Dwa modele pracy z systemem ISOF-Workflow

  • 1. Zarządzanie obiegiem dokumentów i pracy
  • 2. Obiegi dokumentów i pracy
  • 3. Formularze – specjalne dokumenty DMS
  • 4. Obszary robocze
  • 5. Możliwości ISOF-Workflow
  • 6. Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow
  • 7. Dwa modele pracy z systemem ISOF-Workflow
  • 8. Wykorzystanie ISOF-Workflow w praktyce
  • 9. Portal Dokumentowy
  • 10. CRM Portfolio - moduł uzupełniający
  • 11. CRM Operacyjny - moduł uzupełniający

Dwa modele pracy z systemem ISOF-Workflow

Firma HEUTHES proponuje dwa modele korzystania z systemu ISOF-Workflow. Pierwszy z nich to wynajem aplikacji na serwerach HEUTHES, tzw. outsourcing (SaaS). Drugi polega na zakupie licencji. Dzięki temu każdy użytkownik może dopasować model do własnych potrzeb. Dla każdej z wybranych form zakupu HEUTHES gwarantuje dostosowanie systemu do zmieniających się wymogów prawnych oraz związaną z eksploatacją usługi pomoc merytoryczną i serwisową.

Prowadzone na bieżąco prace produkcyjne zapewniają publikacje kolejnych wersji systemu zawierających zarówno nowe funkcjonalności, będące odpowiedzią na wymagania klientów, jak również ulepszone istniejące funkcje. W każdym wariancie zakup systemu opiera się na wyborze przez klienta tylko tych modułów systemu ISOF, których klient rzeczywiście potrzebuje.

Outsourcing, SaaS

Wynajem aplikacji w Centrum Danych HEUTHES jest znaną już na polskim rynku formą użytkowania systemów informatycznych. Klient wybiera funkcjonalność, z której w ramach systemu ISOF chciałby korzystać oraz liczbę użytkowników. Ponadto doliczana jest jednorazowa opłata aktywacyjna. Przy niskiej opłacie miesięcznej ma do dyspozycji nowoczesne oprogramowanie pracujące na szybkiej i bezpiecznej platformie sprzętowej.

Licencje

Drugi wariant zakupu systemu ISOF to jednorazowa opłata licencyjna. Ten model sprzedaży oparty jest na założeniu, że wszystkie elementy systemu umieszczone są w wewnętrznej, lokalnej sieci klienta. Dzięki wykorzystaniu własnej technologii Client-Web-Server nie istnieją ograniczenia wielkości sieci. Może być ona zarówno siecią lokalną działającą w jednym budynku, jak i siecią rozległą, obejmującą obszar całego kraju (czy też całego świata).

Wdrożenie

Wdrożenie systemu jest zawsze przeprowadzane przy udziale pracowników HEUTHES. W trybie SaaS na podstawie zamówionej przez klienta funkcjonalności dokonywana jest parametryzacja wersji produkcyjnej systemu ISOF-Workflow i jej finalne udostępnienie klientowi.

W przypadku licencji wdrożenie może przebiegać w dwóch trybach. Pierwszy z nich polega na rozpoczęciu wdrożenia ISOF-Workflow w trybie SaaS i późniejsze przekazanie systemu na serwer klienta, co znacznie przyspiesza prace wdrożeniowe oraz wpływa na zredukowanie kosztów wdrożeniowych. Drugi sposób to prowadzenie wszystkich etapów prac wdrożeniowych na serwerze klienta. Poszczególne etapy wdrożenia zawierają:

  • Wygenerowanie wersji DEMO dedykowane oraz wersji produkcyjnej systemu ISOF-Workflow w trybie SaaS (lub instalację wprost na serwerze klienta w zależności od wyboru sposobu wdrożenia).
  • Konfigurację systemu operacyjnego na serwerze klienta, instalację systemu ISOF-Workflow.
  • Parametryzację wstępną ISOF-Workflow i późniejsze przeniesienia systemu na serwer klienta.
  • Przekazanie kodów PIN w celu wygenerowania certyfikatów.
  • Instalację certyfikatów na stacjach roboczych.
  • Utworzenie poszczególnych kartotek.
  • Przekazanie systemu do eksploatacji.
  • poprzednie:
    Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow

    następne:
    Wykorzystanie ISOF-Workflow w praktyce



    Pobierz możliwości ISOF-Workflow



    Zobacz także systemy ERP do obsługi firm i zaplecza bankowego

    Wszystkie znaki towarowe, usługowe oraz nazwy handlowe wymienione w tej witrynie są własnością odpowiednich firm


    Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›
Systemy dla Banków
  • INFOSTRADA BANKOWA
    • MULTICENTAUR
    • GRYFCARD
    • GRYFBANK
  • Cyberbezpieczeństwo
    • Ochrona transmisji danych w systemach HEUTHES
    • Inne rozwiązania HEUTHES w zakresie bezpieczeństwa IT
  • ISOF-PROFAP
  • Nasze kompetencje
  • Aktualności
  • Aplikuj o pracę u nas
  • Kontakt

Skontaktuj się

HEUTHES sp. z o.o.
ul. Koński Jar 8/30
02-785 Warszawa
telefon: +48 91 460 89 74
fax: +48 91 460 89 74
e-mail: marketing@heuthes.pl

Zamów kontakt

Prześlij numer telefonu lub e-mail a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

O firmie

HEUTHES istnieje na rynku oprogramowania dla bankowości i instytucji finansowych od 1989 roku. Elastycznie i zgodnie z potrzebami banków tworzymy i dopasowujemy nasze systemy do Dyrektyw (np. PSD2, PAD), Rekomendacji KNF oraz Rozporządzeń obejmujących środowisko bankowe. Jakość naszych produktów podkreśla znaczna liczba ich wdrożeń w PEKAO SA oraz w bankach SGB-BANK SA, DNB Bank Polska SA i Volkswagen Bank GmbH.

  • © 2019 HEUTHES - Wszystkie prawa zastrzeżone.