ISOF-Workflow

- 1. Zarządzanie obiegiem dokumentów i pracy
- 2. Obiegi dokumentów i pracy
- 3. Formularze – specjalne dokumenty DMS
- 4. Obszary robocze
- 5. Możliwości ISOF-Workflow
- 6. Rozszerzona funkcjonalność ISOF-Workflow
- 7. Dwa modele pracy z systemem ISOF-Workflow
- 8. Wykorzystanie ISOF-Workflow w praktyce
- 9. Portal Dokumentowy
- 10. CRM Portfolio - moduł uzupełniający
- 11. CRM Operacyjny - moduł uzupełniający
Zarządzanie obiegiem dokumentów i pracy
ISOF-Workflow jest przeznaczony dla klientów zarówno z sektora finansowego, jak i z obszaru MSP. Pracuje w przeglądarce WWW i zawiera rozwiązania z zakresu DMS i CRM.
System umożliwia:
- gromadzenie, indeksowanie, udostępnianie i wyszukiwanie różnego rodzaju dokumentów powstających w firmach lub też przychodzących do niej z zewnątrz,
- elastyczną obsługę procesów przepływu informacji oraz dokumentów (ang. workflow),
- prowadzenie efektywnej pracy grupowej.
ISOF-Workflow ma duże znaczenie dla firm, które chcą kontrolować kierunki swoich działań oraz przyspieszyć i usprawnić pracę w poszczególnych działach.
Korzyści
ISOF-Workflow w firmie:
- to oszczędność kosztów,
- ułatwia gromadzenie i wyszukiwanie różnego rodzaju dokumentów przyspieszając pracę,
- zapewnia obsługę przepływu dokumentów pomiędzy różnymi działami i pracownikami,
- zapewnia obsługę formularzy, faktur elektronicznych lub skanowanych,
- zapewnia jednolitą obsługę zarówno poczty elektronicznej, jak i zeskanowanej poczty tradycyjnej, faksów według zdefiniowanych wcześniej procedur,
- zmniejsza duplikację danych przez zapisywanie pliku udostępnionego w wielu obszarach roboczych tylko w jednej lokalizacji,
- wspomaga i organizuje pracę w ramach rodziny norm ISO 9000 zarówno w zakresie przechowywania i obsługi dokumentacji, jak i w zakresie wykonania i nadzoru zdefiniowanych procedur.
![]() ![]() |
Zobacz także systemy ERP do obsługi firm i zaplecza bankowego
Zapytaj o więcej szczegółów! Wyślij zapytanie ›