CZEKI

Możliwości

  • Realizacja czeku przez klienta w innej placówce:
    • przyjęcie czeku do inkasa,
    • wysłanie listem czeku do oddziału klienta.
  • w oddziale klienta:
    • obciążenie klienta kwotą czeku (operacja Wysłanie uznania z tytułu opłacenia czeku),
    • oznaczenie czeku zrealizowany, odesłanie uznania ELIXIR z tytułu opłacenia czeku.
  • Obsługa operacji Wysłanie uznania z tytułu opłacenia czeku. Operacja taka jest rozróżniana na wyciągu (drukowanie nr czeku).
  • Obsługa operacji Wysłanie uznania z tytułu opłacenia czeku automatycznie oznacza dany czek statusem "wykorzystany".
  • Zapewnienie wymiany danych pomiędzy systemem oddziałowym Banku, a centralowym MULTICENTAUR, w oparciu o komunikaty informacyjne.
  • Przygotowanie operacji uznania z tytułu opłacenia czeku, a następnie wysłanie do systemu MULTICENTAUR.

Zobacz także systemy ERP do obsługi firm i zaplecza bankowego

Wszystkie znaki towarowe, usługowe oraz nazwy handlowe wymienione w tej witrynie są własnością odpowiednich firm